Case JEZ! Festival

Het JEZ! festival, een initiatief van DPG Media en de opvolger van de geliefde Rode Neuzen Dag, beloofde een onvergetelijke reis te worden doorheen verschillende steden in Vlaanderen. En dat was het! Er werd maar liefst 3.824.601 euro opgehaald voor 200 jongerenorganisaties in Vlaanderen. Welke rol speelde a list in dit grandioze gebeuren? Lees verder!

STUDIO

Op zoek naar een studio? Onze klanten kunnen gebruik maken van de studio in samenwerking met onze partner Lesley Hoste Photography.
Make-up- en hairstylisten kunnen worden geboekt om een perfect resultaat te bereiken.

De missie van a list: Hostesses met een hart voor interactie

Als onderdeel van het Whisk live experience-team stond a list in voor het begeleiden van een unieke 'The Voice'-photobooth. Een containerunit, gevuld met de iconische stoel van 'The Voice', diende als het epicentrum van interactie. Bezoekers vanuit alle hoeken van België werden uitgenodigd om plaats te nemen en een onvergetelijke foto te maken. De photobooth was heel makkelijk te bedienen door de bezoekers zelf. De belangrijkste taak van onze hostessen was om de bezoekers te begeleiden doorheen de activatie en hen een aangename tijd te bezorgen.

Inlevingsvermogen in de doelgroep

Bij a list hechten we veel waarde aan het creëren van authentieke menselijke verbindingen. Daarom vinden we het van cruciaal belang om hostessen in te zetten die niet alleen hun taken uitvoeren, maar ook oprecht contact maken met de bezoekers. Voor dit project kozen we voor studenten die niet alleen de nodige kennis hebben, maar ook een affiniteit voelen met de doelgroep van JEZ!. Aangezien het festival in elke provincie halt hield, wilden we een extra regionale touch toevoegen. Daarom hebben we gezocht naar hostessen uit elke regio, zodat ze die speciale band met hun omgeving konden overbrengen.

Doel bereikt! Een geslaagd festival

Door de bijdrage van elke leverancier op het evenement en de actieve deelname van alle studenten in België, werd het JEZ! Festival een groot succes en slaagden we erin aanzienlijke fondsen te werven voor jongerenorganisaties. Met de steun van heel Vlaanderen hebben we dit jaar maar liefst €3.824.601 opgehaald voor ongeveer 200 organisaties in Vlaanderen en Brussel die zich inzetten voor jongeren, een doel dat ons bedrijf volledig ondersteunt.